Followers

Sunday, October 4, 2009

Accord atau Camry

Baru-baru ni kawan saya En Hasli di Facebook ajak saya pergi "test drive" honda accord dan camry. Dia plan nak beli kereta ni sebulan lagi. Sekarang sedang confuse nak beli Accord atau Camry.. Minta kawan-kawan semua beri sokongan pada dia... Tolong undi di ruangan sebelah kanan.. Accord atau Camry... Hari ni giliran dia, nanti akan datang man lah tahu giliran anda pula.. Kalau ada extra comment boleh la tulis dalam ruangan comment di bawah tu.. tq bro..




Err.. satu lagi.. saya pun nak minta anda tolong saya untuk pilih antara Mercedes CLS 350 atau BMW 6 Siries.. Mana lah tahu kot-kot ada rezeki tahun ni... Saya dah mimpi lama dan kete 2 jenis ni.. saya dah tulis impian ni 2 tahun dulu.. lihat sini..

Please help me to vote also.. tq..

tq..tq

6 comments:

muhsync said...

pergh...gilak r korang nak cari kete. anyway saya orang baru join EcoFirst. harap dapat tunjuk ajar untuk berjaya seperti tuan-tuan sekalian ;)

Jet Li (Malaysia) said...

Thanks "muhsync".. Blog mlmSifOO is for all MLM.. Anyone can come and share the tips here.. not only for EcoFirst or any other MLM but for all who wanna share the positive thing.. thanks again Muhsync..

Helmy said...

Salam sifoo...kalu kawe, camry lagi ok... Utk sifoo pulak, kawe cadangkan BMW 6 series amacam?

Jet Li (Malaysia) said...

Canteek tu.. please vote kat sana.. tapi dalam pertandigan CLS tu ada silap sket.. sepatutya CLS vs BMW 6S bukannya 3S. tq Helmy

HSC candidate.. said...
This comment has been removed by the author.
HSC candidate.. said...

Camry nampak elegance..Honda status...sy tak mau beli tunggu dapat percuma..tak lama dah..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails